26 Nisan 2014 Cumartesi

BEBEK ÖPÜLMEZ!!!


    Öpmeyi,öpüşmeyi çok severiz milletçe. Bir kimseyi öpmek için tanıdık olmasına gerek yok mesela. Merhaba der sarıp öperiz. Bu esnada karşımızdakinin öptürmeme hakkı yoktur. Öptürmemek ayıptır. Hiçbir zaman sevmedim ben öpüşmeyi, çokta gereksiz buldum. Karşılıklı medeni insanlar gibi el sıkışmak neyimize yetmiyor ki? Birtürlü anlayamadığım bu meselenin dönüp dolaşıp bebeğime konacağı konusu hiç aklıma gelmemişti. 
    Bendeki olay şöyle gelişti:bebekten,çocuktan bihaber yaşadığım dönem TV'de şu http://m.haberturk.com/saglik/haber/824930-babanin-opucugu-öldürdü haberi izledim. O babanın hali hala gözlerimin önünden gitmez. Evet varsa yeryüzünde bu ihtimal ki o haberde doktorlar söylemediği için ihmal olarak geçiyor. Bebekler öpülmemeli. O insan o bebeğin babasıydı. Ne vicdan azapları yaşadı kim bilir. Bir bebeği yabancı bir insan öpüp böyle bir olaya sebep olsa ne olacaktı. Anne babasına ne derdi? Pardon ben öptüm ondan oldu mi?!!!!!! Bu bencillik yada sadece kendini tatmin etme değilde nedir? Evet karşıyım!!! Sadece kendi bebeğimin değil tüm bebeklerin öpülmesine karşıyım!! Öncelikle bir bebeğin henüz aşıları tam değil, bağışıklığı tam gelişmemiş. Sen bebeği öperken bunları hiç düşündün mü!!!?? Hadi bişey olmuyor diyelim yaa ipek gibi teni var nasıl kıyıyorsun öpmeye? Çoğu bebekte öpüldükten sonra alerjik reaksiyon gösteriyor görmüyormusun?!! Sen kıyamayıp acaba elini ayağını öpenlerden misin? bebeğin en çok elleri sonra ayakları azındadır.Bukadar mı uzaksın acaba konuya? Hayatında Öpücük hastalığı yani infeksiyöz mononükleoz (İM) Hastalığı'na yakalanmış bir bebek gördün mü hiç? O bebeğe o hastalığı bulaştırman önemli mi acaba senin için? Yoksa o anda öpmen mi? Teni çok güzel kokuyordu dayanamadım mı? Diyorsun! Nefsini terbiye et arkadaşım yoksa bu hayatta türlü türlü işler gelir başına!! 
    Ben bugüne kadar kimsenin bebeğini öpmedim,öpmeye yeltenmedim. Gözümle uzaktan sevdim. Hiç rahatsız etmedim. En rahat ettiği en güven duyduğu kucaktan çekipte ağlatmadım. Ben hiç bencillik yapmadım. Tek ricam var lütfen sizde yapmayın!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder