13 Şubat 2014 Perşembe

DEMEYİN-ETMEYİN-ÜZMEYİN (Bir hamileye söylenilmemesi gerekenler)

-Sen daha doğurmadın mı?(yok zevk olsun diye tutuyorum içimde)
-Çok kilo aldın (hamileyim ve kontrolsüz iştahım var. Seni bile yiyebilirim benim kilom benim kararım)  
-Bugünlerinin kıymetini bil!! Bebek gelince hiçbirşey yapamayacaksın!!(ben bebeğimi dünyaya isteyerek getiriyorum! Onun dünyaya gelmesi müjde,sevinç ve kavuşmadan başka hiçbir kötü duygu hissettirmiyorken sen neden bana olumsuz duygular yüklüyorsun?!)
-Kaç aylık hamilesin?(Ay hesabı hangi yılda kaldı? Artık hamilelik haftalık hesaplanıyor)
-Normal mi? Sezeryan mı? (Ben bu kararı herzaman doktoruma bırakmayı tercih ettim. Kuaföre gitmiyorsun ki saçımı küt kes der gibi  bana bir sezeryan de)
-Sen hamilesin hormonların tavan şimdi ne dersen anlayışla karşılarız.(Oldu deli gömleğim nerde benim)
-Cinsiyeti kız galiba,kız annenin güzelliğini alırmış.Kalçan ve burnun büyümüş( Çirkinleşmişsin diyor ) 
- Hep zor doğumlar akla gelir nedense bir hamileyi görünce ne çok zor doğuran varmış çevrelerinde anlata anlata bitiremediler. ( Bu tipler bir çeşit hasta,zor doğum anlatıp karşıdakini korkutmaktan zevk alıp,mutlu oluyorlar.) 
     İşin garip yanı bu lafların çoğunu hemcinslerimden duymam oldu. Garip bir sekilde bunları söylemekten haz duydular. Bir insanın en saf ve masumlaştığı dönem bence hamilelik dönemi ama bu tarz sözler özelliklede bilinçli söylenenler gerçekten o dönem beni inanılmaz yordu ve üzdü. Şimdi olsa gülüp geçerim ama hamileyken sen bir adım geride savunmasız onlar bir adım önde saldırgan ve patavatsız kalıyor niyeyse. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder