4 Şubat 2014 Salı

BEBEK ARABASI SORUNSALI VE QUINNY BUZZ4

   Hamile kalır kalmaz ilk bakılanlardandır bebek arabası. İster istemez alışveriş merkezlerinde insanın gözü kayıverir bebek arabalarına. Sonra bir araştırmaya gireyim dersin ne kadar derin kuyu olduğunu bu işin orada anlarsın. Bende iş başa düştü dedim sıvadım kolları geçtim internetin başına. Dikkatimi Quinny'nin buzz modeline yapılan yorumlar çekti. Bu yorumlar arasında öncelikle bu bebek arabasının büyüklüğü ve ağırlığı konusunda yakınmalar vardı. Evet bizde kullanıyoruz büyük ve ağır bir bebek arabası ama bunu alırken farkedememek oldukça ilginç geldi bana. İnanmayacaksınız ben ise büyük ve ağır oluşunun avantaj olduğunu düşündüm hep. Araba bu sayede yere oldukça dengeli basıyor ve güvenli kullanım sağlıyor. Evet tek kolunuza bebeği tek kolunuza bu arabayı alıp yürümek oldukça zor Aslı İpek 20 günlük olduğundan beri bu arabayı kullanıyorum henüz bir koltuk altıma bebeği bir koltuk altıma arabayı alma ihtiyacı hissetmedim. Arabamıza biniyoruz otomobilimize varıncaya dek quinny'i kapatmıyoruz.  Insanlar bebek arabasını niye kapıyor anlamıyoruz. Otomobilin bagajına koyuyoruz ve bidahaki kullanıma kadar bagajda bırakıyoruz.Böylelikle yukarı çıkar ,aşağı indir sorununuda geride bırakmış oluyoruz.İkinci olumsuz söylenen özelliklerinden birisi ise arkasına çanta asılamaması. Küçük Emrahlaşmak istemem ama bizim hiç bebek bakım çantamız olmadı.:) Yani şu postacı çantası tiplilerden hiç olmadı. Aldım Eastpak çantamı sırtıma oldu bize bebek çantası. Zaten yinede bence hiçbir bebek arabasına asmayalım bayanlar çantalarımızı. Önce bebeklerimizin güvenliği. Eğer Youtube'dan quinny buzz videolarını izlerseniz açılmasının  ve kapanmasının tek elle nekadar kolay olduğunu göreceksiniz. 
   Bebek arabalarının sürüşünü arabasının satıldığı mağaza içinde deneyen çiftlerle karşılaştık. İnanın mağaza içinde en kötü araba bile kaymak gibi kayacaktır aldanmayın sakın!! En fazla incelerken bilgi alabileceğiniz açılıp kapanması, manevrası ve görselidir. Bunlara muhakkak bakın zaten. Biz arabamızı Cepa Alışveriş Merkezindeki Bebeğim Mağazası'ndan aldık. Araba tanıtımı sırasında quinny'nin buzz'ın Buzz3 ve Buzz4 şeklinde iki farklı modeli olduğunu öğrendik. Buzz4'ün Buzz3'ten farkı 
Quinny'nin daha yeni geliştirilmiş modeli olmasıymış. Buzz3 ün 3,Buzz4 ün 4 tekeri bulunmakta. Buda dengeyi daha sağlamlaştırıp ,sürüşü biraz daha güvenli hale getirmekte. Diğer bir fark Buzz3 te file,Buzz4 te çanta bulunmakta. Bebeğim mağazası ürün satışından sonrada oldukça ilgili bir mağaza ki bence bu çok önemli. 
   Gelelim arabanın sürüşüne araba sarsıntısız ve çok az enerji harcayarak kullanılanılıyor. Merdivenleri oldukça kolay indirip çıkarabiliyor ve çok kolay manevra yapabiliyorsunuz.Bu durumda baston puset kullanan bir bayana göre kat kat az enerji harcıyorsunuz. Bebek güvenliği için hersey ayrıntılı olarak düşünülmüş. Bebek arabasında rahat ettiği için size pek sorun çıkarmıyor. Buda büyük avantaj. Quinny Maxi Cosi araba koltuğuyla birlikte uyumlu ekstra parça edinmenize gerek yok. Bizim oldukça rahat ve severek kullandığımız Quinny buzz4'ü kesinlikle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder