16 Ekim 2014 Perşembe

2 YIL OLDU TELEVİZYON SEYRETMİYORUM NEDEN Mİ?

-En önemli sebeplerimden biri düşüncelerin yönlendirilmesindense, özgür iradenin güç kazanmasını tercih etmem.
-Zaten bir kez seyretmis olmak seyretmemek icin gayet yeterli bir sebeptir.
- ilk sebeblerimden birisi şu reklamlardır. susmak bilmiyorlar.
-ikinci en önemli sebepse "annesini doğradı, annesini boğazından kesti, annesini boğazından keserken kanların akışını seyretti, annesini boğazından keserken akan kanların önünde amuda kalkan aynı zamanda şehit mezarı başında ağıt yakan ama aynı zamanda da eroin bağımlısı olup aynı zamanda da tecavüze uğrarken komşusu tarafından öldürülen" insanın hikayesini tekrar tekrar, ağzından salya aka aka veren haberlerdir. sanki haberler, bu haberler için var..
- sabah açarsınız,seviyesizliğin had safhada olduğu garip sunucu türü canlıların yaptığı yayınlanmasında herhangi bir amaç olmayan boş yapımlar görürsünüz.
öğle vakti açarsınız,"bilmem kim bilmem kimin kızını kaçırmış","falancanın oğlu 30 yıldır kayıpmış" gibi asla izleyenleri ilgilendirmeyen konuları ilgilendiren "kadının sesi" türü yapımlar görürsünüz.
akşam açarsınız,"kim kime nerde vurdurdu" manşetleri atan magazin programları,500. kez tekrar yayınlanan baymış diziler ve bu hükümet başta olduğu sürece daima insanın canını sıkacak ülke gündeminden haberler görürsünüz.
e bu kadar şeyden sonra tv izlemek mantıklı gelmez tabi bana.
- Eger bu televizyon toplumun ortak degerlerinin korunmasi ilkesinden uzak, kavga ortami yaratip bundan cikar saglayan, islam anlayisi ile olusmus deger yargilarimizi sistematik bir bicimde ortadan kaldiran, izleyenlerinin dayanisma kültürüne katkida bulunmak yerine cikar iliskileri üzerine insaa edilmis bir tüketim kültürü dayatan satilmis Türk televizyonlarindan biri ise kaybedecegimiz hic birseyin olmadigini düsünüyorum.
- evde herkes izlemiyorsa, ailevi bağları daha da güçlendirecek, daha çok sohbet edip beraber vakit geçirmenizi sağlayacak olaydır.
- bir süre sonra hiçte birşey kaybetmediginizi anladıgınız ve demekki televizyonun hayatımda olmasının bana bir faydası yokmuş dediginiz hadisedir. nasıl olur derseniz, film izlemek isteyenler sinemaya, haber almak isteyenler gazete ve internete, belgesel izlemek isteyenler dvd koleksiyonuna başvurabilir. dizi izlemek isteyenler zaten izlemesinler. 
- uzaylı en iyi ihtimalle deli muamelesi görmenizi sağlayacak eylem.
- ben tv izlemem.
- hiç mi?
- hiç.
- neden?
- sıkılıyorum, hem yapacak daha güzel şeyler var.
- olur mu ya, ne garipsin. 

niye olmasın ya, neden olmasın? sanki yaratılışımızın bir parçasıymışcasına neden bağlandık ki bu kadar bu küçücük kutuya. izlemiyorsan garipsin, var kesin bir arıza.evet ben de var da bilmem kim ile bilmem kimin suyu çıkmış aşkını; zengin olan ama ne iş yaptığı belirtilmeyen, zenginliği meslek olarak gösterilen adamla, sadece güzel olup bir iki beylik cümle kurdurularak akıllı da ama bak mesajı verilen kadının bir türlü olmayan aşklarını anlatan dizileri; oklu, çemberli bol yorumlu haber bültenlerini, vıcık vıcık ve sadece futbolun konuşulduğu spor programlarını izleyen siz hiç mi garip değilsiniz. ya da ben gerçekten delirdim. DELİRDİM.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder