27 Mayıs 2014 Salı

FELAKET TELLALLARI VE YENİ ANNEYE SÖYLEDİKLERİ ZIRVALAR


    Yeni annelik, hayatı sıfırlamak, yaşamda farklı bir boyuta geçmek,umutların, hayallerin artmasıdır bence. Siz böyle bir kelebek edasında hissederken kendinizi bir akbaba gölgesi karartır soğutur içinizi. Amacı tamda budur zaten yada kimi zamanda densizliğe vurur. İkiside düşündürür,ikiside can yakar. Peki neler der bu kimseler yaşadıklarımdan,duyduklarımdan bir bakalım.
- Lohusanın bir ayağı mezardadır. (Heran ölebilirsin tetikte ol. :))
- Bu günler iyi günlerin hele bir yürüsün gör!
- Eee nezaman kilo vereceksin? Ayy canııım daha süt veriyordun dimii?
- Bizim çocuk hep uyurdu uykusuzluk nedir hiç bilmedik biz. ( onların çocuğu hep uyur,yer ve usludur.) 
- Ayynıı babaa!!(anneye) Ayynıı anne!! (Babaya) 
- Sütün varmı?? Yok yok bu çocuk aç yoksa uyur! ( memeden süt verme nekadar içtiğini göremediğin için zaten bir anne için muammadır. Güdüsel olarakta anne çocuğunu hep aç düşünür. Sende deş dur!!)
- Neden iki isim koydunuz? İki ismi olan çocuklar kişilik karmaşası yaşar! ( Bu araştırmayı kim yaptıysa gözlerinden öperim nedenlerinide öğretsin tek bir saçma cümleden sıkıldım ben ) 
- Sen düzene sokarsın bir diş çıkarır tüm düzenin bozulur. ( boşa çabalıyorum yani )
- Biz bu yaşına kadar hiç ilaç kullanmadık. ( ben iyi bakamıyorsam? )
- Sen istediğin kadar disipline sok, bakıcı nasıl olsa bildiğini okur. 
- Yok yok siz bunu kucağa alıştırmışsınız artık işiniz var!
    İster iyi niyet,ister kötü niyet ben sizleri anlayamıyorum arkadaşım. Ne konuştuğunu bileceksin. Bilemiyorsan umut dolu bir yüreği kırmamak adına bunları karşındakine söylemeyeceksin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder